Pages

Wednesday, May 18, 2011

.tiada tajuk sesuai.

assalamualaikum

malam-malam ni terasa nak update belog pulak . tapi aku tak tahu nak update pasal ape . tadi norlyn tiba-tiba text aku . thanks my dear friends . tadi aku online kejap . tibe-tibe ade sorang budak ni yang gelarkan diri dia abang bagi semangat kat aku . aku tak kenal pon dia . tapi aku terharu lah jugak sebab rupanya ade jugak yang masih ambil peduli pasal aku . lepas tu aku bukak someone punye facebook . dekat situ tulis _______ is now friend with ________ . sedih kot aku tengok . aku tak tahu lah ape niat dia add budak tu kan . tapi tetap sedih . aku nak keluar dari sekolah tinggi kluang secepat mungkin ! aku rase ni the worst year bagi aku kot  sebab kene lalui bende ni semua . bye !

follow lah lepas bace :)

No comments: