Pages

Thursday, May 19, 2011

.hidup aku biar aku uruskan.

assalamualaikum

hello hai semua . mase update belog lagi . ape nak cerita ? tadi periksa biology . peh nak mati jawab tadi . haha . soalan dia memang SENANG sangat . terlentok-lentok aku nak jawab . frust menonggeng-nonggeng bila ape yang aku bace tak keluar pon periksa . 

ape-ape pon hari ni agak best jugak sebab aku tak tengok diorang dating . yeah ! hehe . hari ni rc kan takde exam so dia tak datang maknenye diorang tak dating lah kan ? tengok lah aku still ambil peduli pasal dia lagi kan ? hurm . entahlah susah nak lupekan lagi-lagi dia depan mate kita . takpe lah aku rela hati aku sakit semate-mate nak tengok dia . even dapat tengok dari jaoh pon cukup lah . semalam kan diorang kurang dating lah . huhu . waktu pagi tu jelah macam biase diorang dating . biase waktu rehat diorang duduk kelas same-same tapi semalam tak . balik pon diorang tak same-same . agak curiga jugak aku . tapi tadi waktu aku unline facebook pempuan tu like relationship dia . takpe-takpe sabar rehannis qirana binti salleh . macam yang someone cakapdekat aku :

hubungan yang di bina atas penderitaan orang lain tidak akan kekal lama 

tak tahu lah betul or tak . tapi aku tak berdendam . i just wish them happy even hati aku berkecai-kecai :)

follow lah lepas bace :)

No comments: