Pages

Tuesday, May 17, 2011

.terpaksa keluarkan cerita pasal dia lagi.

assalamualaikum

tengoklah tajuk entry hari ni . aku baru je nak lupekan dia . then what ? okayy . hari ni aku ade tuisyen physics dekat nirvana . aku pon melangkah dengan malasnya ke sana . bila dah sampai sana aku tunggulah makcik farah natasya ni sampai . bila dia sampai dia suruh aku teman dia pergi bayar yuran . mase on the way nak naek atas tu aku terjumpe wan . aku ingatkan dia pon ada . rupanya tak ada . tiba-tiba makcik ni cakap dia dah ubah relationship dia . dah jadi IN RELATIONSHIP . sedih gila aku dengat . how could he do this to me ? kecewa gila kot ? :( aku rasa dia dah berhenti tuisyen . sebab masuk minggu ni je dah tiga minggu dia tak datang tuisyen . takpe lah . balik-balik aku online then tengok betul ke ape yang farah cakap tu . rupenye memang betul . 

terima kasih awak . awak betu;-betul dah buat hati saya hancur berkecai-kecai . terima kasih sebab buat saya sayang awak dan lepas tu awak tinggalkan saya macam SAMPAH

aku memang takde nilai depan mate kau kan !

follow lah lepas bace :)

No comments: