Pages

Monday, May 16, 2011

.mulekan hari baru dengan senyuman.

assalamualaikum


selamat hari guru kepada guru-guru seluruh malaysia terutamanya kepada guru-guru di sekolah tinggi kluang yang tercinta . ade lagi yang paling utama kepada guru-guru yang mengajar kelas aku 4st1 (2010) and 5st1 (2011) kelas yang paling banyak problem . haha . tapi yang paling hebatt jugak :)

okayy hari ini 16 mei 2011 aku nak mulekan hari baru . bukak buku baru dan lupekan segala masalah . ye aku akan lupekan dia . lagipon kan belog aku dah semakin lawa ni so takkan nak asyik nak story cerita yang tak lawa je kan ? haha . farah natasya . aku tukar story sudah :) 

hari ni sekolah buat majlis sambutan hari guru peringkat sekolah . sumpah bosan gila sebab kawan sekepala tak datang . haha . cikgu-cikgu gila punya excited bile ade acara sukaneka . lagi-lagi cikgu tetttt . haha 


and paling best bile aku tengok kawan aku yang sorang tu asyik senyum-senyum kambing je sepanjang hari . maklom lah pujaan malaya dia datang sekolah . beb soryy aku malas nak edit . kau edit sendiri okayy . ni gambarnya . keep smiling beb coz one day somenone will love your smile :)

siapa ni ? takyah tau :)



follow lah lepas bace :)

2 comments: