Pages

Monday, May 2, 2011

.hari baru bermula.

assalamualaikum

dear bloggers . haii . mase untuk update belog lagi . eh-eh korang perasan tak belog aku ni dah makin berwarne-warni . yang pasti aku TAK suke . haha . semalam internet memang syok gila lah kan . laju je thats why aku tukar layout belog aku ni . ape ke burok sangat layout yang aku jumpe . layout ni antare yang the best daripada yang tak best . haha . dah-dah balik pade topik asal . tajuk entry hari ni macam tajok orang baru lahir kat dunia ni kan ? haha . humm aku try mulakan hidup baru TANPA dia . okayy aku dah mention dekat situ . aku try lupekan dia even hari-hari aku nampak diorang dating tanpe rase bersalah . haha . memang like hell je kan dating depan aku . due-due mintak penampar aku je kan . dush-dush . buk-buk . bom-bom kebabom !!! dah macam orang gile sangat ni kenape ? haha . ape-ape hal pon kan . kepada mereka yang bace belog aku dan tahu siapa yang aku maksud kan . duduk diam-diam je okayy . cerita ni semua berakhir dekat belog je tao . jangan sampai cerita ni merebak keluar . biarlah aku dengan dunia belog aku . belog ni jelah tempat untuk aku luahkan segalanya . dan aku nak ingatkan jugak . janganlah sesekali cuba mendekati dia okayyy :))

aku nak cakap thanks dekat kawan-kawan aku . even diorang kadang-kadang tak tahu kenape aku tetibe mengamok , tetibe aku nangis . diorang tetap ade dekat dengan aku . aku nak mintak maaf kadang-kadang mengamok dekat diorang . hari jumaat hari tu dia dating dekat kelas tauuuuuu . berdua je . depan aku je :) then mood aku mule berubah lah kan . then , then kan . hehe . tak sangke mamat gile ni pandai gak tenang kan aku . haha . thanks doe ! btw , tadi tuisyen . muke dia dah gelap gila . agaknye nak same kaler dengan wanita tu kot . euwww . haha . bye :)



follow lah lepas bace :)

No comments: