Pages

Tuesday, May 10, 2011

.aishiteru.

assalamualaikum

keinginan aku untuk mengupdate belog sangat membuak-buak . tapi bila dah sign in then dah tekan new post idea semuanya berkubur . eh-eh tengok lah tajuk aku hari ni . yes ! AISHITERU ! ape maksudnya ? jangan buat-buat tak tahu boleh tak ? 

aku sekarang tengah damn minat gila dengan lagu ni . walaupun aku agak ketinggalan sebab orang lain dah naik jemu dengar lagu ni tapi aku baru nak terhegeh-hegeh minat lagu ni . haha . peduli ape aku kan ? sejak cerita cinta melody tu start aku pon start minat lagu ni . suke sangat dengar bait-bait lagu ni . alangkah indahnya ? humm . kalaulah semua ni memang berlaku dalam hidup aku kan best . aku asyik hidup dengan dunia angan-angan je . sedangkan mereka sedang bergembira bersama . satu form5 kot dah tahu pasal hubungan cerita tiga segi kitorang . haha . famous no asal ? sedih gila bila kebanyakan orang jumpe aku then tanye pasal dia . hati aku macam disiat-siat je . setiap kali jumpe orang mesti diorang senyum je dekat aku . then ayat yang mesti diorang keluarkan 'sabar jelah okayy rehannis' ye kawan . aku sangat bersabar . thanks sebab ambik peduli pasal aku . minggu lepas dia masuk rugby untuk mssj . hari jumaat tu mase berator aku tengok je dia dari jaoh . then tetibe cikgu khassim cakap sesuatu dekat dia then dia mule melangkah pergi ke kelas sebab dia dah nak kene pergi sekolah sains . aku hanye perhatikan dia dari jaoh je . aku cakap dekat fara 'fara ,dia dah taknak pandang aku langsung kan ,tengok lah sebelum nak pergi rugby un dia pandang perempuan tu je ,dia tak perasan pon aku dekat sini' lepas tu aku nangis . haha . aku memang tak kuat lagi . minggu ni start periksa setengah tahun ,dia selalu lalu dekat depan kelas aku sebab nak pergi kelas SEBELAH . aku tengok dia dating berdua . ye aku kene kuat . tadi aku tengok dia lagi . dia datang sekolah awal hari ni . dia lalu kelas sebelah lagi tapi perempuan tu takde dia pergi lah merayap tempat lain . then mase dah nak masuk kelas dia pergi lagi kelas sebelah . perempuan tu takde lagi sebab dia pergi bilik air . bila perempuan tu balik kelas sanggop dia jerit name perempuan tu supaye pergi dekat dia . aku tak boleh tahan aku tutop semua tingkap . aku tak sanggop tengok korang . mase rehat aku nampak lagi korang . mase balik aku nampak lagi korang . aku nak tanye bile je aku TAK nampak korang ? sedih sangat :(

follow lah lepas bace :)

No comments: