Pages

Thursday, May 12, 2011

assalamualaikum

You and Sonia

Aiman Blackcurent adalah rakan bersama.


  • dimulakan dengan bismillah . tengoklah belog aku dimulakan dengan ape . haha . tadi aku bukak someone punye facebook . aku bukak page budak atas ni . tengoklah . diorang dah jadi friends dekat facebook . sudah terang lagi bersuluh kan ? selame ni aku kene tipu je . terima kasih kawan . aku hargai nilai persahabatan yang kau bagi dekat aku . aku hargai and aku akan ingat sampai mati . yang aku pelik kan . time aku try cari facebook kau gune aku punye account aku tak jumpe tau . tapi bile aku cari facebook kau gune account orang lain boleh pulak . dah sah lah kan kau block aku dari facebook kau . memang kawan terbaik lah kau kan . ye kau lawa aku tak . thats why kan ? tadi aku tenok kisah DRAMA KOREA korang lagi . sampai bile aku kene tengok bende ni semua ?yang tak boleh pergi pasal kejadian tadi pagi waktu aku pergi kelas rc nak jumpe fara . okayyyy . kaw memang jantan romantik . bodoh lah wei ! bye .

    maaf 
    bahasa kurang sopan

follow lah lepas bace :)

No comments: