Pages

Saturday, April 30, 2011

.cuba melupakan.

assalamualaikum

hai bloggers . hari ni bermula balik semnagat nak tulis belog . humm . aku takde mood lah nak update . i trying to forget him again :'( you know how much i miss you ? you know how much i love you ? memang cinte tu bute . lepas semua yang dia buat kat aku , aku masih tak dapat benci dia . sangat-sangat berat hati ni nak lupekan dia . kawan aku cakap life must go on . aku still go on dengan hidup aku , but dalam hal ni aku masih tak dapat go on lagi . semalam ...

awak kenape sanggup buat saye macam ni ? depan mate saye . awak sanggop balik semula kat sekolah even awak penat dengan rugby untuk ambil dia balik sekolah . kenape awak buat depan mate saye ? kenape ? sakit sangat wak hati saye tengok awak dengan dia . 

baru sekarang aku rase macam mane di khianati sahabat sendiri . memang sakit . aku dah dapat pengarajaran daripada semua ni . tak semua kawan kite boleh percaye dan tak semua kawan itu setia . 

aku tak kuat . 

follow lah lepas bace :)

No comments: