Pages

Monday, March 28, 2011

.saye rindu awak.

assalamualaikum

korangggg . janganlah gelak dengan tajuk entry aku ni . asal jiwang no kaw ni rehannis qirana binti salleh ? ehhhh suke hati aku lah . sumpah aku rindu giler dekat dia . even aku jumpe dia tadi kan . sangat sedih ouhhh dengan perasaan aku sekarang ni . sebenarnye salah aku jugak kan . thats why jadi sampai macam ni . 

ehhh jangan lah gaduh-gaduh lagi . tak suke lah wakkk . hummm . tadi dekat sekolah waktu rehat kite duduk belakangkan awak . kite takut nak pandang awak . mase nak balik kelas tu kite tengok awak . kite nampak awak tengok kite then terus kite lari . tak sanggup lah :'( balik sekolah kite nampak awak dekat motor kawan awak . awak memang tunggu kite kan ? tapi bile awak nampak kite lari dari awak , awak terus pergi dari situ . kite tak berani jumpe awak lagi . tadi waktu maghrib kite text awak . kite tanye awak tuisyen ke tak . tapi awak tak balas pon . awak marah kite ke ? or awak takde kredit ? awak masuk tuisyen lambat hari ni . bile awak pandang kite , kite pandang tempat laen . soryy wak . sampai sekarang awak tak text kite . hummm . tak pe lah . awakkk kalau acare awak esok kite wishh gudluck ea . kite nak gold medal okayyy .. takecare wakk :') 


korang taknak bace sudah . suke hati aku lah belog aku . aku macam nak nangis tapi aku kan kuat :))



follow lah lepas bace :)

2 comments:

MistaZaharin said...

wuu~ rehan ni ade blog yang cantekkk~ meh jadik tutor yen meh~

qirana said...

rehan ?name sdap2 pggl rehan ?haha .saye bdk bru bljr meyhh .belom lyak dpanggil tutor :)