Pages

Sunday, March 27, 2011

.jage makan.

assalamualaikum

hai readers semua . lame dah aku tak update belog aku ni . exam lah weiii . nanti aku post kan satu entry yang penuh pasal cerita exam aku ye . memang SENANG je jawab exam tu :))

balik pade tajuk entry aku hari ni . jage makan ? siape yang kene jage makan . aku nak tanye korang . ni belog siape ? belog aku kan ? so aku lah yang kene jage makan . haha . entah eak . lately ni aku asyek sakit pewot je . ade satu hari tu dari pukul 7 pagi sampai pukul berape entah aku asyek keluar masuk bilik air je . penat tahu tak ? mak aku kasik aku minum teh pekat lah itu lah ini lah . last-last tak jumpe ubat saket pewot mak aku bagi makan panadol je . nasib lah . haha . alhamdulilah pewot aku okay lepas tu . lepas daripada hari ni ,mak aku control guler aku punye pemakanan . yang bestnye mak aku bagi duit belanje lebih . hehe . dia takot aku saket pewot lagi . risau jugak mak aku tu dekat aku ni . haha . tadi aku keluar . biase lah hari minggu keluar dengan mak kan . then aku beli lah asam . mak aku tak nampak tau . then balik rumah aku makan diam-diam , mak aku ternampak pulak . teros dia membebel and tak bagi aku makan . alaaaa baru je nak makan sikit . redho lah kan . pewot-pewot , asal lah kaw suke buat hal .

bye :)


follow lah lepas bace :)

No comments: