Pages

Sunday, March 20, 2011

assalamualaikum

salam satu malaysia . ape skema no kau ni hari ni ? haha . semangat nak exam doe esok . peper ape ? sejarah beb ! kau dah bace buku ? belom beb ! haha . terer lah kaw ! hoi at least aku bukak jugak buku tu walaupon aku tak tahu masok ke tak dalam kepale otak aku yang memang sedia ade bengong ni . tak prepare pape kot . esok exam eh ? persoalan yang bermain-main di minda . aku benci exam . say no to exam ! haha . ape ke kejam aku ni ? lantak aku lah , belog aku . haha . 

ape aku nak cerita hari ni ? takde idea lah . haish . hah . aku update belog aku ni sebab kawan aku tu , ala minah tu tuuuu . siapa tu ? NUR ARDILA MOHAMAD tuuuuu . hah kau ! famous dah name kau ni . puas hati tak ? haha . sebab dia lah aku KENE update belog ni . kalau tak aku dah biar berhabuk da .maklomlah budak nak exam . euuwwww ! haha . minah ni gedik-gedik pulak nak deactive dia punye fesbuk tu . so terpakse lah aku post dekat sini . bace tau ni .

wei , aku pon dah siaplah esei ! ingat kau sorang ? :P

ni je sebab aku update hari ni . gudluck untuk budak-budak stk yang ambil exam esok ! dari fom1 sampailah fom5 . aku tahu korang tak stady sangat pon kannnnn ? haha . okay lah chow . byebye . sayonara :))



follow lah lepas bace :)

No comments: