Pages

Friday, March 18, 2011

.confem jua akhirnya.

assalamualaikum

toing toing . masa untuk update belog . ade minah tu bising je aku tak update belog ni . dia kate dia just maen cursor je dekat belog aku ni kalau aku tak update . haha . suke hati aku lah macik ! okay sekarang kita beralih pula kepada tajuk entry aku pada hari ini . ape yang confem sangat tu ? haha . kalau nak tahu tengoklah facebook aku ye :)) yes ! aku dah confem dah bende tu . setelah fikir masak-masak and setelah private kan daripada orang tertentu akhirnya aku tekan butang confirm tu :)) entah siape-siape je kan yang like bende tu . tak kenal pon like . haha . lepas confem ni takde lah korang-korang semua tertanye-tanye kan . boleh dikatekan tiap-tiap hari , ade je orang tanye :

'eh kaw dengan dia ade ape-ape ke'

malas sei nak jawab . sekarang aku dah tak payah jawab lagi kan ? buat nur ardila mohamad . wei aku dah tulis sikit kisah p********* aku kat belog aku ni . puas tak ? haha

semalam adik dia masuk hospital . kepale bengkak sebab waktu dia pitam tu dia terhantuk dekat ape entah . sekarang ni dia stabil . tak tahu lah macam mane perkembangannya . mama dia dekat hospital jugak teman adik dia . so dia sebagai abang yang baik (baik lah sangat) haha , dia menjalankan tanggungjawab dirumah menggantikan mama dia . name pon anak sulung then semua adik dia lelaki terpakse lah kan ? :)) dia sangat buzy ouhh semalam . sampai aku pon kene tinggal . haha . redho je :P 

pagi-pagi handphone aku vibrate . macek norlyn text aku . aku dapat tahu dia ade secret admire . haha . tak boleh bla betol cerita nya . aku jeles ? for what ? dah jadi hak milik aku dah pon . HAHAHA .

dahlah malas nak tulis lagi . chow dulu :))

follow lah lepas bace :)

No comments: