Pages

Wednesday, March 16, 2011

assalamualaikum

selamat malam bloggers . ops maaf sudah pukul 12.55 pagi . selamat pagi bloggers . hari yang sangat memenatkan . dalam otak aku ni macam banyak je bende nak cerita doe . tapi bile stat tekan keyboard idea semua lari . haha . 

hari ni aku mengahabiskan mase dating with my mom , bro and sis . tak dapat dating dengan pakwe dapat dating dengan family pon takpe kan :) around pukul 11 aku tinggalkan rumah dan mulekan melangkah dengan menaiki pacuan empat roda mak aku tu pergi ke bandar . bende pertama kitorang cari . MAKAN . haha . kebulur dol ! makan katne ? aku tak tahu lah name tempat tu . haha . yang penting aku makan chicken chop . aku tak lah kempunan sangat kan . tapi sis aku yang sorang tu ha . dari semalam 'mak pergi makan chicken chop jommmm' . dengan tidak menghampakan sis aku tu mak aku pon gerak lah bandar . mak aku ambil cuti harini bukan sebab chicken chop okay . HAHA . at first makcik aku cakap nak datang rumah denagn kazen aku . rindu ohh sama kazen aku tuuuu :') tapi tak jadi pulak atas sebab yang tak dapat dielakkan .

Go to fullsize image

lepas perot dah penuh gerak pulak ke kluang mall . jalan-jalan je lah . adik-adik aku dapat beli baju beberape helai . dekat sini aku jume SS jiha . siape tu ? secret resipi ouhh :)) then aku dengan adik-adik aku dah usha mak aku 'mak tengok wayang jom?' at first mak aku taknak . last-last mak aku suroh kitorang je yang pergi . mak aku nak merayap sendiri . ohhhh best gila :)) sayang mak ketat-ketat . pergi wayang .. alaaa semua nye 18 tahun ke atas . adik aku due ekor ni nak campak manee . haha . last-last kitorang decide tengok cerita MARS NEEDS MOMS . ade lagi satu cerita tapi aku dah tengok dengan uhuk-uhuk tu , takkan nak tengok due kali kan . okay lah ceritanye kalau nak tengok dengan family . tengok dengan pakwe or makwe pon boleh :)) 

Go to fullsize image

around pukul 4 kot habis lah cerita ni . pastu pusing-pusing kluang parade pulak . jumpe kak anis . rindu dia :)) hehe . dahlah bile kaw nak balik rumah ni ? okay pukul 5.30 kereta pacuan empat roda emak pon bergerak ke taman sri kluang . mase untuk pulang . penat =.=

kenape semua orang cakap belog aku cantik ? burok lah :(( then lagi satu kalau lawat belog aku baek-baek tau sebab nanti name aku aku ikot korang walau kemane korang gerakkan cursor korang tu :))

sayang awak :)

follow lah lepas bace :)

No comments: