Pages

Thursday, March 31, 2011

.terima kasih.

assalamualaikum

hye . tahu tak ? sekarang ni aku taip belog sambil berjurai-jurai air mate aku . woi ! asal kau gembeng sangat ni ! dah lah . tak payah nak touching sangat ! kenape semua orang buat aku macam ni ? ape salah aku ? 

hei perempuan . aku tak pernah kacau hidup kau . tak payah lah nak burok-burok kan aku . aku tahu aku bukan perempuan melayu terakhir . aku sedar siape aku . 

hei lelaki . terima kasih buat aku macam ni . lepas semua yang aku buat untuk kau ini balasan kau dekat aku kan ? terima kasih sangat-sangat . 

ya tuhanku . aku di duga sekali lagi kan . engaku bagi aku dugaan lagi . terima kasih . aku akan tempuh dugaan yang engkau berikan ini dengan tabah . aku takkan berhenti bersabar dengan segala yang engkau berikan ini . 

assalamualaikum :')

follow lah lepas bace :)

No comments: