Pages

Thursday, March 3, 2011

.maxis macam haram jea.

assalamualaikum

fuhh fuhh . lamenye aku tak update blog . sekarang ni masa sangat ketat . dan aku betol-betol buzy sehinggakan tidak mampu untuk mengupdate blog dan unline . rindu dekat blog ni . HAHA . okay berbalik kepada tajok kite hari ni . ye ! maxis memang macam haram . okay tadi pagi aku pergi sekolah fon aku okay je lagi . aku tak delete pon mesej-mesej aku dalam tu . tibe-tibe tadi balik sekolah dalam pukul tiga aku bukak lah kan fon aku . tetibe pin kod aku dah bertukar . then semua mesej aku hilang . memang aku tak marah pon kan ! dahlah semua mesej yang ade dalam tu berharga gila kot . aku sangat frust tertonggeng-tonggeng . aku ingat sampai sini jela masalah aku kan . rupe-rupenye tak . tadi dalam pukol 8 lebih tengah sedap-sedap text dengan si dia . myra and farah tetibe NO NETWORK COVERAGE . weyh memang tak macam taik lah kan ! sampai sekarang ah pukul 11 lebih line nye masih tak okay . fedup doe aku ! aku gune telefon rumah ingat nak try lah tepon fara kan , nak bagitahu fon buat hal . tetibe yang angkat suare orang laen . memang TAK bengang pon aku . geramnye .. ! 

awak sory sangat . 
saye bukan sengaje taknak balas :(

follow lah lepas bace :)

No comments: