Pages

Thursday, February 17, 2011

.kashaf imani.

assalamualaikum

Go to fullsize image

kita mulakan cerit hari ni dengan gambar ni okayyy . ape bende maksud gambar atas ni ? ni cerita yang aku tengok malam ni dekat astro ria . ohhh aku dah addict dengan name ni lah . kashaf imani <3 ohhh sweet gyla nama ni . and plus aku dah addict dengan beto khusyairy and sharnaaz . sangat comel mereka ini :)) kalau wujud orang yang bername kashaf imani aku dah usha dulu dah . haha . sedih sangat cerita ni tapi ending dia okay lah daripada cerita ungunya cinta ending yang kecewa :(

dahlah tutop story ni . cerita laen pulak eak . okay hari ni miss S mengamok lagi . kesian lah aku tengok budak-budak tu . habis rosak buku diorang . tu lah korang kenape korang tak siapkan kerje yang cikgu bagi . lepas ni jangan lah buat miss S marah lagi .

happy bufday kepade due classmate aku . ili nur liyana and manoj kumar . sweet 17 korang :))





follow lah lepas bace :)

No comments: