Pages

Thursday, February 17, 2011

.cerita hari ini.

assalamulaikum

masa untuk soseh-soseh . ohh apakah benda yang aku nak cerita ni eak . errr . hari ni macam biase lah kan kat sekolah takde yang best . best bile dapat jumpe kawan-kawan dan memekak . haha . hari ni waktu pj miss j tak masok kelas so budak-budak st1 kene lah berhijrah ke kelas sta1 . alaa kelas yang pandai tuuu . kelas yang kitorang tak boleh buat bising tu . kelas yang the best lah katekan . haha .sory kalau ade budak sta yang bace , tapi memang kenyataan . busan kot kat situ . baek aku duduk kelas buat kerje addmath lagi bagos . tapi ape kan daye kelas sta lebih berkuase dari kelas st . haha . 

then petang ade koko . ohh memang tak penat pon . haha . hari ni giliran kelab dan persatuan . macam biase aku kelab spbt lah seperti tahun lepas . takde kelab menarik lah . kesian gile dekat sorang budak lelaki ni . dia dah lah the only boy dalam kelab ni sebab kawan dia lari pergi kelab rukunegara then kalau korang tengok ketinggian dia memang tak serupa budak fom1 . haha . kecik sangat .tapi dia comel . haha . name dia shahrul tak silap orang panggil dia kecik . time tengah bersihkan bilik spbt aku sempat temu ramah dia . sekolah laki bandar je kot dulu , patotlah teruje semacam tengok perempuan . haha . soryyy dek ! tape adekk memang comel gyla :)) 

then kan , ade lah member aku ni peransan nak mati . haha . dasar enot lah kaw macik ! tapi ni rahsia aku dila dengan jiha jelah yep . nanti kang si enot tu terase pulak . haha . tak habis-habis dengan perangai lame :) lepas tu mase tengah kemas buku dalam bilik tu aku geng dengan budak-budak fom4 and fom1 . muncol pulak topik pasal jantan uh ..okay memang tak ramai pon tahu pasal kitorang kan . 

miss eiqa : akak pena uhuk uhuk dengan uhuk uhuk eh .
miss qyra : err macam mane tahu ni ? kenal ke dengan dia ? =.=
miss eiqa : kenal sebab dulu satu sekolah and asrama . tahu dari fb lah . dekat fb kitorang ade group untuk sekolah lame . pernah muncol topik pasal akak dekat situ .
miss qyra : errr . ohhh diamdiam jelah . haha

sebenarnye dalam hati aku terkejot kot . haha . asal famous no aku ? okayy aku dah start perasan . haha . tapi kenyataan kot . nanti ade je manusia yang tegur aku then tanye aku pena uhuk uhuk ea dengan uhuk uhuk . berbuih dol aku nak jawab . huh ! forget bout it ! dia dah delete account fb dia . syukur alhamdulilah . haha :))

time balik kannnnnnn , aku ternampak someone uh balik dengan someone ni . haha . kantoi lah ye . dalam hati sure berbunge-bunge rite ? i will pray for you happinese dek !

bila pulak bahagia nak datang dekat aku ?

follow lah lepas bace :)

1 comment:

norlyn said...

ahahah,
memang, masuk kelas aku memang tak boleh bising .
harap maaf, kesulitan amat dikesali :DD
sorry beb, kitorg memg tensen2 dlm kelas . kekadang terover react sikit =..="
wuu, kau kenapa dah tak duk sebla aku ? sedih tauk :(