Pages

Monday, March 14, 2011

assalamualaikum

jai ho ! haha . mood macam happy je kan . padahal . ehh betol lah sekarang aku tengah happy . walaupon dunia dilanda bencana . ohhh kesian jepun . huhu . tadi aku bukak email aku . wahhh memang tak penoh pon kan . semuanya penoh dengan notification facebook je . nak mendelete satu-satu ambil mase ohh . and aku ade godek sikit blog aku ni . cube korang tengok ade yang berubah kan ? hehe . maken lame maken burok blog aku ni aku jahanamkan . so what ? blog aku . suke hati aku lah ! hahaha . ketawe like evil . huahuahua . sekarang aku tengah happy . hehe . kenape ? biarlah rahsia . status aku depan mereka yang hanya bergelar kawan hanya KAWAN . tapi di depan KAWAN BAIK , status aku .... tetttt :)) 

jeles lah semua orang nak pergi bandung . aku kene belajar kat rumah ni :')

follow lah lepas bace :)

No comments: