Pages

Saturday, February 12, 2011

.larian perdana mahkota.

assalamualaikum

fuhh fuhh . lame nye tak update kan kan kan ? sekarang nie masa sangat terhad lah . kadand-kadang tu dapat unline facebook jea . nak update blog malas . haha . hari ni aku tak unline facebook ye anak-anak . boring kot . baek aku update blog yang dah berhabuk ni lagi bagos . okay anak-anak sekalian . bace tu tajok entry hari ni . larian perdana makhota . bila tu ? esok lah . anak-anak tak tahu ke ? tipu lah . haha . kumpolkan tenage banyak-banyak okay . esok kita nak berlari . ala dekat je tak jaoh pon . sekadar 1.4km saje . dekat kan ? rileks lah . merentas desa lagi jaoh kot . okayy besok sekolah stk akan berlari dengan kanak-kanak daripada sekolah stm1 , stm2 , sklb dan skpb . nak buat macam mane kan ? dah tentu-tentu stk dekat dengan area kanak-kanak sekolah rendah . ohh adik-adik . haha . kesian dekat adik aku yang due orang tu . yang sorang dapat masok lari tapi tak dapat pergi sebab esok ade pertandingan cator dekat convent . yang sorang lagi tak dapat lari sebab cikgu kelas dia baru bagitahu pasal pertandingan ni . nasib korang lah ye . yang penting aku dapat masok . haha . kejam punye kakak ! :)) dapat sijil peringkat negeri woa !siapa yang taknak ? tahun ni aku dengan kawan-kawan aku berazam untuk mengumpolkan sijil plus markah . segala pertandingan akan kami sertai . itulah azam kami (boleh percaye ke ?) haha . kalau tak menang pon takpe . kitorang dah beli baju sukan stk baru taw . esok kitorang pakai baju baru . haha .terlebih semangat kan ?

hari ni dekat sekolah . ohhh malas nak cerita . rupenye ade manusia yang tak sedar diri lagi lah . memeng perangai dia macam cacinhg hendak menjadi naga . dah lah tak bincang pape kan and selame ni keceriaan kelas dia tak ambil peduli pon tetibe tadi dia buat something yang mengarot dekat kelas . okayy hari isnin nanti cikgu masok kelas then cikgu bising . kenape tak seragam ? ohhh kaw memang suke tengok kitorang kene marah kan ? tahniah ! lately ni perangai kaw maken menjadi-jadi lah . and maken bertambah annoying . ohhh aku dah malas nak cakap lagi pasal kaw . susah ouhh cakap dengan orang yang keras kepale dan pentingkan diri ni :)) 

kenape lately ni aku sangat beremosi ahh ? aku suke jea marah-marah orang . and aku suke badmood . err aku tak tahu lah ape yang jadi dekat aku ni . tension ke ? memang tak dapat disembunyikan lagi . one day tu ade cikgu cakap aku ni ***** . ouhh sangat sedih . aku selalu hantar kerje yang cikgu bagi . aku tak pernah pon tak siapkan kerje . hurm .. entahla . aku memang tak perfect but jangalah cakap aku yang bukan-bukan . rase nak nangis pon ade time tu . hati ku terluke and kecewa . ayat tak boleh pergi lah . haha . tapi memang betol pon . ni dah masok kali ketiga kot cikgu cakap macam tu . sangat-sangat terguris lorrr . 

aku nak jadi macam burung
yang boleh terbang bebas di udara tanpa perlu memikirkan segala masalah di dunia ini . 

follow lah lepas bace :)

No comments: