Pages

Sunday, February 13, 2011

assalamulaikum

hei hei hei . penat sangat hari ni . okayy tadi pagi aku berlari dengan riang ria sekali . datang sekolah around pukol 7.00 kot . sampai-sampai ingat maseh awal . tapi bile on the way turon pergu kelas miss juan dah tiup wisel suroh berkumpol . alaaaa baru nak lepak take-take pic . haha . takpe lah takde rezeki sebentar . haha . kumpol dekat tapak perhimpunan . then ambil kedatangan . kemudian gerak pergi lelaki bandar . okayy sekolah tinggi kluanh sekolah yang pertama sampai di padang sekolah lelaki bandar . macam anak kambing tahu tak pelajar-pelajar stk ni . bukan setakat form1 jea form-form yang laen pon same je . termasok lah aku and then geng . haha .lepas tu adelah buat senamrobik sikit . aku dengan yang len pergi diri depan sekali . hebat tak ? habis diri belakang tak nampak kot . budak-budak lelaki memang tak tinggi pon :)

sebelom lari

awal-awal konon lah nak lari same-same tapi bile pistol dah bunyi semua berpecah . mule-mule aku lari dengan farah . then baru sampai selekoh pertame minah ni da hilang dah . kesian aku lari sorang-sorang tadi . haha . then tetibe dekat sebalah aku budak lelaki tengah lari . OMG ! lajunye diorang lari . diorang baru lepas kot ? ingat nak lawan diorang . tapi . haha . tenage aku tak sekuat tenage diorang . lari kejap then jalan . lari jalan lari jalan . macam tu lah rutin larian aku . haha . sampai dekat sekolah muke semua dah merah kan . macam baru makan something yang spicy je . termasoklah aku . gambar malas nak upload lah . tengok je dekat facebook aku yep .

zareen nur ezzati ! 
aku baru bace blog kaw yang jiwang tu !
 tengok . aku jeles lagi :(

follow lah lepas bace :)

No comments: