Pages

Monday, February 14, 2011

assalamulaikum

woiiiiiii ! tolong lah aku ! lepaskan aku boleh tak ? aku penat lah cakap dengan manusia yang tak paham bahase ni . aku penat lah . LEPAS KAN AKU ! LEPAS KAN AKU ! LEPAS KAN AKU ! aku memang dah tak tahu nak cakap camne dengan kaw . 

tadi aku unline adik aku punye facebook . aku bukak mamat tu punye facebook . then jumpe statment status dia yang sangat annoying . 

entahlah . tak payah kot kaw nak sebot name aku . kaw nak semua orang tahu ke ? aku penatlah . letih tahu tak ! hati aku dah tak tebuke lagi untuk kaw . dah macam-macam kaw buat kat aku then dah banyak kali aku bagi peluang . ahhhh aku tak suke lah kaw buat aku macam ni ! lupekan aku ! kalau taknak lupekan pon tak payah nak tunjok kat semua orang . tak mati lah kalau kaw lupekan aku . aku dah bosan tahu tak ! aku dah tak layan kaw punye mesej kaw punye coll . dah tak reti bahase lagi ke ? forget me !!! biarkan aku hidop tenang dengan orang yang lebih hargai aku daripada kaw . tension lah weyyyy ! =.=

mase aku dengan kaw dulu kaw buat aku macam ape ? haha . aku tak nak ungkit . lepas ni kaw hargai lah sikit someone yang ade dengan kaw . jangan kaw rendah kan martabat seorang perempuan . mereka berhak disayangi dan dimiliki bukan untuk dipermainkan .

aku letih dengan segala-galanya . cukuplah dengan masalah aku sekarang ni . jangan pernah kaw masuk dalam kehidupan aku lagi . aku dah lame buang kaw daripada memory dan hard disk aku . please aku merayu dekat kaw !

zareen nur ezzati . kenape aku kene kenal dengan dia ? 

follow lah lepas bace :)

No comments: