Pages

Tuesday, February 1, 2011

.awak.

assalamualaikum

kisah bermula lagi . ape nak cerita eak hari ni ? kejap-kejap . korang banjir dah surut ! hujan pon dah berkurangan . syukur alhamdulilah . tahu tak sekarang ni aku rase bosan gile . nak buad itu ini semua nya serba tak kene . err  aku tak tahu lah ape yang jadi kat aku sekarang ni . okay korang-korang semua . aku rase aku nak start on nombor baru aku . hehe . aku tak bagitahu korang lagi kan nombor aku ? ala nanti lah tunggu je phone korang berbunyi okay . hehe . besok kene datang sekolah lah . nak hias kelas . aku malas kot nak pergi yelah nanti aku jadi macam robot je kat sane . maklomlah sejak kejadian yang berlaku sejak akhir-akhir ni aku macam dah tak ambil peduli ape yang berlaku kat kelas . malas doe nak ambil tahu . okay la sampai sini jea . byebye .

follow lah lepas bace :)

1 comment:

Aren said...

weyh weyh !! kalao kao gune num baru uh bagitao ao yg uh kao . elakkan ako maki kao jep . hahaha .