Pages

Wednesday, February 2, 2011

.i hate stalker.

assalamulaikum

hei bloggers-bloggers semua . tajuk kita pada hari ini ialah STALKER . eeeiii geram sei dengan mereka-mereka yang bernama stalker ni . aku rase setiap hari ade je nombor baru yang text or miscoll aku . bila aku tanya siapa tak reti balas pulak . membazir kredit aku je ! hari ni pada pukul 7.15 tak silap tiba-tiba ada orang text aku . dia text nombor kad pengenalan aku pulak tu . aku tak tahu la kan dia dapat dari mane . dahlah mengacau hidop aku . tengah syok-syok menjalani alam fantasi tetibe phone vibrate siapa je yang tak sakit hati ? dahlah tengah berfantasi best . ape yang aku mimpi ? none of your bussinnes (betol ke aku eja ?) haha . 

eh eh tetibe hari ni aku unline facebook . and then tengok someone tu married dengan someone ni balik . OMG . annoying betul aku dengan kaw ! macam bodoh je aku rase diri aku ni . huh . bila kaw bosan pandai pulak cari aku . lelaki semua sama =.=

leave me alone !

follow lah lepas bace :)

No comments: