Pages

Thursday, January 27, 2011

.seminggu di sekolah.

assalamualaikum

hai orang kampung ! orang kampung hai ! mase untuk update update belog aku ni . hehe . minggu ni memang penat sangat . dari hari selase hari tu aku balik lambat kot . dalam pukul 5.30 gitu lah baru aku keluar dari sekolah . hari selase stay sebab sambot bufday someone . gambar belom ade la . ade orang tuu tak bawak pendrive . haha . hari rabu pulak stay sebab ade koko . best gile time ni . pandu puteri ajar kitorang tarian sengal . lagi-lagi ahli pandu yang sorang tuuu kan . HAHA . padan muke kw ! tapi sumpah kw comel gila mase buat tu . aku ni perli ke puji ? haha . hari ni pulak stay sebab nak hias and kemas kelas . sangat-sangat penat ! bayangkan lah . dalam pukul 2.30 aku dila dengan amalina gerak pergi bandar sebab nak beli kain untuk board . pusing sane pusing sini akhirnya pukul 3 lebih baru jumpe . kitorang jalan kaki je okay . dari sekolah tinggi kluang sampai kampung melayu sampai bustand . penat babe ! sory lah dekat kawan-kawan yang stay terpakse tunggu kitorang lame sangat sampai ade yang balik . yang penting KETUA TU tak stay pon okay ! what the !!! ketua dengan penolong aku tahun ni memang boleh diharap lah . yang penting thanks to jazlyn andriana selaku pekerja tak rasmi kami . jasamu dikenang ! HAHA . okay tunggu jela macam mane cikgu komen esok :)

al-fatihah

kami warga 5ST1 ingin mengucapkan takziah kepada keluarga encik mazlan bin zinal . bapa kepada nur fatin najihah binti mazlan di atad kehilangan datuknya . babe ! kuatkan semangat okay ? kw tetap ade kitorang 

follow lah lepas bace :)

No comments: