Pages

Sunday, January 23, 2011

assalamualaikum

stupid week in my life . memang macam sh** je kan minggu ni ? okay aku tersepit dalam banyak perkara . aku tak tahu la mana yang betol mana yang salah . weyh ! aku taknak buat korang gadoh okay ? kalau kaw nak benci aku benci la but please korang jangan gadoh ! aku tak tahu ape yang jadi sekarang . sangat-sangat pening . kite semua nak exam besar kot tahun ni ? ape perasaan aku sekarang ? regret ? ape yang patot aku regret kan ? aku tak tahu kebenaran sekarang ni . aku tanye orang ni dia jawab laen aku tanye orang yang tu pulak jawapan dia pon laen . bile aku gabongkan semua cite korang memang 100% aku tak paham pape ! semua manusia buat kesilapan . aku mintak maaf gila kat kaw ! aku takde maksod pape . tak payah la nak over sangat . ni ayat kaw okay ? aku just ulang balik je . tolong lah wei . okay fine aku rase better aku undur diri dari korang semua . anggap korang tak pernah kenal aku . boleh tak ? aku happy dengan hidup aku yang dulu . puas tak hati korang ? AKU TAKNAK ADE PAPE LAGI HUBUNGAN DENGAN KORANG ! aku akan perbetulkan semua salah paham ni sebelum aku undurkan diri aku . lepas masalah dah selesai aku janji aku pergi jaoh-jaoh dari hidup korang . thanks sebab pernah buat aku happy :) korang ingat korang je ade masalah ?HAHA . aku MEMANG TAK PERNAH ade masalah pon . i promise to you guys . aku akan betulkan segala bende yang berlaku ni . kita saudara sesama islam tak baik kita hidup bermusuhan . tuhan tak suke . sedangkan nabi ampunkan umat inikan pula kita manusia biasa . 

annoying gila bila ade orang tu tunjuk baik lepas semua orang kene sumpah seranah !

follow lah lepas bace :)

No comments: