Pages

Thursday, December 2, 2010

.laugh equal to senyum.

assalamualaikum.

entah ape-ape jela tajuk entry ni kan ? haha . peduli ape aku blog aku . bukan kaw punye . haha :)) erm ape nak cerita hah ? rindu meyh dekat dia ! tapi .... sabar jela :) kuat kan azam kaw tuh ! tadi aku tengok ice age 2 . haha . tiba-tiba aku teringat satu lagu ni .

putuskan dia oh kasih . agar ku tak tersaingi . sungguh ku benci dirimu yang tak bisa memilih . namun harus ku akui sukar untuk lepaskan mu . akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu .

sebenarnya lirik lagu ni ade yang takde kaitan . tapi yang last tu memang terkesan kat jiwa aku . haha . aku suka dengar lirik yang last tu .tadi aku bukak facebook . ingat nak tengok facebook dia kejap . tapi dia dah tukar password . redha jela kan ? haha . cari pengganti lah cepat ! :) tadi my abang asyfad mesej ! woah ! sudah lama tak dengar khabar dari dia . ingat kan dia dah lupa dekat adik merangkap kawan dia ni . haha . rindu gila dekat dia . lame tak jumpe . huhu .. erm . sampai sini jela . nak unline facebook . nak main komen-komen dengan kawan aku ! haha 

maaflah . 
aku dak guna aku kaw at blog ni :)

follow lah lepas bace :)

No comments: