Pages

Thursday, December 2, 2010

.woi.

assalamualaikum.

amacam tajok entry ni ? best tak ? hahaha . takde idea lah nak buat tajok ape . erm . nak cerita ape pulak hari ni ? tadi bangon pagi dapat mesej dari dia . heih =.= nak balas tak ? takpe-takpe aku kan baik . balas jelah ! haha . dia nak aku balik . aiyoo pe nak jadik ni ? sanggop ke kutip balik manusia ni ? hahaha :)) ape nak buat ha ? aku macam susah nak terima dia balik atas sebab yang dia baru tahu . haha . semalam dia pergi chat nan  zareen nur ezzati . sape dia ni ? kawan a.k.a. dua pupu aku . bengang je aku nan macik ni ! haha . ade ke patot dia suruh si AREN ni sampaikan pesanan . malu je . dah lah time tu aku dah tido . tetibe zreettt zreettt haha . sekarang dia dah tak block aku . add lah aku balik pacik ! haha . sengal . dah lah malas nak bebel . chow !

aku tunggu mamat tu mesej aku 
tapi tak pulak kunjung tiba
memang atok sengal 
haha :)) 


follow lah lepas bace :)

3 comments:

norlyn said...

dude, kau kene tag dr aku :)
buat tau :)

qirana said...

mcm mane ? haha

norlyn said...

jwb la soklan2 tu HAHA
sengal :D