Pages

Wednesday, December 1, 2010

.leave me and forget me.

assalamualaikum.

lame sudah tak update blog ni . malaslah . banyak derr bende yang berlaku . but the latest ni . erm .... nak tahu bukak facebook saya :) kesian ... memang lumrah hidup kot ? semalam saya online DIA punya facebook . owh ! maken parah hati ini . memang betul kot keputusan saya untuk PERGI :) penat lah saya menahan perasaan . sakit wokk ! huhu . 

awak . awak pergilah dekat dia . dia masih setia menanti awak . walaupun segala keperluan dia dah ditarik dia masih berusaha menghubungi awak . awak pergilah dekat dia . she's yours ! awak pun sayang dekat dia rite ? :))

Rehannis Qirana Binti Salleh ! kaw kan kuat . kaw boleh hadapi semua ini . sentiasa senyum okay ! :) kaw masih ade kawan-kawan yang sentiasa disisi (itupon kalau ada) . haha . takpe-takpe . aku cari lain je kan ? selame ni aku nasihat kan orang sekarang aku pulak kene . haha . hidup-hidup . siapa nak isi borang ? tinggal satu je ni ! haha . 

dah lah chow dulu . byebye :D

follow lah lepas bace :)

No comments: