Pages

Monday, April 18, 2011

.thanks kak aishah.

assalamualaikum

hello guys . setelah beberape hari dalam keadaan yang sangat tak stabil , hari ni aku boleh tersenyum sedikit . bace title entry aku kali ni . siape tu kak aishah ? tak silap aku dia ni bekas student stk . and tak silap aku dulu dia satu rumah sukan dengan aku . kenape aku cakap thanks ? sebab dia dah bagi semangat dekat aku . even aku rase dia tak cam aku , aku appreciate sangat dengan kate-kate semangat dia tu . thanks a lot kak . anis akan ingat segale pesanan akak tu . kalau korang nak tahu ape , korang bukak lah facebook aku okayy . ade lagi sebab kenape mood aku okay sikit . esok ayah aku dah boleh keluar hospital .yeay ! syok giler . takde lah aku dengan family asyik kene ulang-alik hospital je kan . kesian aku tengok dekat mak aku tu . and ade lagi . semalam kan around pukul 1 lebih ade satu nombor masuk dalam phone aku aww . aku text lah esok paginye . aku tanye siape . and guess what ? care dia text mesej same macam someone . someone yang aku rindu gila but aku terpakse lupekan perasaan rindu tu . sumpah memang same gile . but aku tak boleh mengaharap right ? mengaharap dan menunggun itu adalah something yang menyakitkan . parut di badan senang je hilang , tapi parut yang ade dekat hati susah nak diubati . mungkin akan memakan mase yang lame . aku tak berniat nak berdendam , sikit pon tak . tapi ape yang dia buat itu terlalu menyakitkan . perpisahan itu lebih baik daripada aku terus menunggu jawapan yang tak pernah pasti . insyaallah aku akan lalui kehidupan aku lepas ni seperti biasa . seperti sebelum aku kenal dia . aku akan anggap aku tak pernah kenal dia . insyaallah :))

ini blog aku
mind of your bussinese okay !



follow lah lepas bace :)

No comments: