Pages

Thursday, April 7, 2011

.jangan rampas semua orang yang saya sayang.

assalamualaikum

pertama kali ku dengar suaramu . sayunya hatiku merindui dirimu . walaupun belum kita bersua muka . namun aku tetap jatuh cinta . pertama kali ku bertemu denganmu . sayunya hatiku melihat senyumanmu . aku berharap engkau menerimaku . kerna aku bersedia menyintaimu . akan ku renang lautan yang berapi . membuktikan kehebatannya cinta ini . tetapi jika engkau meninggalkan aku . terhiris hati ini . terguris jiwa ini . menangis tak berlagu . biarpun ombak yang merubah pantai . kasihku takkan hancur berderai . biarpun hari berganti hari . dirimu tetap ku nanti . sayangku pimpinkan tanganku . menuju mahligai bahgia . kita bersama nikmati kisah cinta . hidup bagaikan di syurga . oh kasih .

pernah dengar tak lirik lagu dekat atas ni ? ni lagu yang dia bagi dekat aku . kenangan yang sangat susah untuk aku lupekan . kenape aku diduga dengan dugaan yang macam ni ? kenape ? lepas aku hilang dia , aku hampir kehilangan ayah aku . aku syukur sangat-sangat ayah aku patah kaki je . aku tak sanggop kehilangan lagi someone yang aku sayang . cukuplah aku hilang dia . awak saya sayang awak sampai bila-bila . insyaallah , i just love you too much :')

follow lah lepas bace :)

No comments: