Pages

Sunday, April 3, 2011

assalamualaikum

hyee . eh-eh . asal lately ni aku tengok ramai yang moody ha ? lepas kawad dalaman semalam semua orang moody sebab kalah . aku memang dah lame moody . so takde hal sangat . haha . hari jumaat ade tuisyen chemistry . i thought i would see him that night  but ... haha . harapan musnah berkecai-kecai . aku macam perigi cari timbe tahu ! macam pungguk rindukan bulan pon ade . aku rase diri aku damn stupid !!! tunggu someone yang tak pasti . huahuahua . malamnye memang tak basah pon kan bantal aku :') then paginye aku bangun dengan penuh semangat untuk pergi ke sekolah . ingat kan taknak pergi . tapi kesian dekat kawan aku yang sorang ni takde kawan yang nak bagi semangat . plus aku datang sebab hope dia pon datang . rupenye ? haha :') aku macam orang ape je kan semalam . duduk sorang-sorang tengok budak-budak ni kawad . nasib baik adelah jugak budak-budak rc yang laen . lepak jelah dengan diorang even aku tak rapat pon . then bile keputusan di umumkan memang terperanjat nak mati kot . pemenangnye macam tak betul . haha . takpe lah . korang yang kalah teruskan usaha lagi okay :))

balik rumah ade kejadian yang memang INDAH lah berlaku dalam hidup aku . thanks to my _______ sebab dah berjaye malukan aku . mane ade aku balik rumah aku menangis like hell kan . mak aku tanye kenape , aku diam je . mak soryyyy . aku tak sekuat itu nak story kat mak aku . ayat dia memang manis sangat-sangat sampai menusuk jantung weyhhh . untuk pengunguman balik tuisyen semalam memang aku tak makan . then dekat sekolah pon aku tak makan . then ingat balik tu nak makan . tapi lepas kejadian tu berlaku aku terus tak lalu nak makan . even mak aku dah pujok or pakse aku makan . its really-really hurt . 

kenape aku macam ni eak ? haha . mane entah rehannis qirana yang dulunye kuat . tak cepat nangis . tak cepat sensitif . dia dah hilang lah . she's gone forever ! 

not in mood =.=

follow lah lepas bace :)

No comments: