Pages

Tuesday, January 4, 2011

.sekolah.

assalamualaikum

hari yang memenatkan . hai semua . hari ni aku nak cerita pasal sekolah . sekolah ape ? sekolah aku lah . sekolah tinggi kluang yang amat dicintai . ohh ! aku benci sekolah ! haha .penat sangat-sangat . bayangkan . masuk sekolah pukul 7.30 and then balik petang pukul 3 or pukul 5 . penatnye .. macam mane aku nak tusyen ni ? haha aku pon tak tahu . bila pikir balik baik sekolah due sesi je . kan senang . takpayah lah sesak-sesak . mase pembelajaran pulak maken bertambah . lamenye =.= banyak cikgu aku tahun lepas dah tukar . cikgu best-best pon tukar . alaaaa . tadi waktu bm aku tidur . peh sedapnye . haha . ops ! sory okay . mase tu cikgu takde so tak salah kan lelapkan mate sebentar ? hehe . minggu ni budak-budak form4 ade orientasi kat tingkat atas sekali blok aku . memang tak dengar pon kan time cikgu bagi ceramah tu . sampaikan dekat tingkat aku suarenye boleh dengar . mase cikgu khasim bagi keterangan tentang kelas-kelas yang ditawarkan untuk budak-budak form4 tahun ni kitorang semua pasang telinga lah kan . cikgu sebut lah pasal subjek-subjek yang takde dalam satu kelas ni . cikgu sebut satu-satu 'physics , chemistry , biology and addmath takde ' OMG ! what ? takde ? peh ! best giler la !!! korang semua untung meyh . tengok kitorang kene berhempas pulas . haha . nak pecah otak ni stady bende-bende tu semua . aiyoo redha jela =.=

okayla bye :)

follow lah lepas bace :)

No comments: