Pages

Friday, December 31, 2010

.welcome 2011.

assalamualaikum

selamat menyambut tahun baru 2011 . haha . aku terlebih awal pulak kan ? sory lah aku terpakse wish awal esok aku dah tak online kot . tahun dpan aku dah kene kurung . no more facebook no more blogging . study ! study ! study ! next year SPM time lah . kawan-kawan ku sekalian yang ambil SPM tahun depan gudluck okay ! hope korang buad yang terbaik . jangan main-main lagi . cukop lah tahun ni kite dah terlebih maen . nak ke cikgu marah-marah lagi ? penad doe kene memebebel setiap hari . haha . aku yang ambil 9 subjek un dah macam nak pecah otak ni kan pule korang yang ambil 10 subjek . chaiyok ! next year maybe kite semua dah berpisah . sebab ura-ura ada mengatakan kelas ST akan ade streaming walaupon kenyataan nya sepatotnye takde . and aku dengar cerita jugak kelas ST akan ade 5 kelas . what ? 5 kelas ? banyak nye . ST2 dengan ST3 sure tak pecah . jadi ST1 je ke yang pecah ? tak best lah . tak boleh ke kitorang dikekalkan dalam satu kelas ? berjuang same-same dalam kelas yang same ? huhu .aku akan merindui kelas 4ST1 . macam-macam dugaan kitorang dah tempuh sepanjang tahun 2010 . dengan yang gaduh lah sakit lah mengamok lah . macam-macam ade . tapi setiap dugaan yang kitorang lalui kitorang sentiasa happy . wawa . durrah . nad . bella . ili. fadz . hykal . varshan . arep . harith . syaza . ain . amni . syud . amin . manoj . umar . jihah . myra . dila . atiqah jamari . sofia . luqman . aidil . onn . wan . tikah . ain shari .ashu and mila .. aku akan rindu korang semua . macam lah tahun depan tak jumpe lagi . haha . korang semua classmate yang paling best :) er cume ade sorang je namenye tak disebutkan . tak payah tahu la ea . haha . okay lah . byebye korang . semoga tahun 2011 membawa banyak kejayaan dan kegembiraan untuk kita semua . chow !

follow lah lepas bace :)

1 comment:

zoular said...

thu baru aq di siasia tnpa dia . selalu menggu dia yg tak pasdti, apa kbarmou sayang aq knaen bgt tp apa yg aq rasakan saat ini hanyalah kesepian yg aq dapat,,, selamat menyambt thun baru ua semua semoga sukses