Pages

Sunday, December 19, 2010

.oh my gosh.

assalamualaikum

masa mengarang cerita kembali . hehe . macam-macam yang berlaku hari ini . okay semalam hampir pukul 5 kot aku tidur . kenapa ? adalah sebabnya . haha . tiba-tiba seseorang muncol . its like err . dont know lah what to say . and guess what ? pukul 8 pagi ayah aku kejut suruh bangon cepat . aku dengan lemah longlai dan terpisat-pisat bangon lah juga . aku anak yang baik okay ? haha .nak muntah aku dengar . okay ! ayah aku nak bawak jalan-jalan dekat jb ! OMG ! kenape ayah tak cakap awal-awal ? sepanjang perjalanan aku tidur je sebab kekurangan tidur .huhu . lepastu ayah singgah makan kejap . bile dah nak balik tu dekat dalam kerete ayah aku bawak penumpang baru .dekat topi ayah aku ae belalang .ala belalang je kot . aku ni berlagak lah kan konon-konon tak takut . adik aku yang tersayang tu pergi amek belalang tu and then baling kat aku .tak nak menjerit pulak kan ? grr ~ 

sampai dekat angsana dapat mesej dari kawan aku . eh miss ardila . takpe .aku TAK jeles pon . haha . and then dapat mesej lagi  dari rahsia lah .hehe . okay masa untuk shopping ! haha . guess what ? first time aku merayap dekat angsana ni sorang-sorang taw . dupdap jugak jantong aku .haha . yang paling aku bengang bile mamat bangla nak berkenalan ? err . tak nak aku . ish . aku lari dari dia derr ! peduli ape aku orang pandang ke tak . buat malu aku tahu tak ? haha

okay . hari ni aku dah beli beg sekolah . hehe . mula-mula aku tak nak taw beli sebab beg aku masih elok . tapi mase pergi perak hari tu adik aku pergi putoskan . tak pasal-pasal dapat kasot baru . hehe :)) i love you la adik ! 

by the way . aku dapat love letter dari err dia yang tak patot di sebut namanya . sory lah beb ! no more chance for you ! 

wait :))


follow lah lepas bace :)

1 comment:

Aren said...

hahaha . bangla na , kao jual mahal . haha . :))
rugi tol la kao nep . hahahaha :))
siyez ! kelaka ! haha .
btw , ayat kao perenggan bawah uh sala kot . kao citer sal beg . but y suddenly kasot pulax . hahaha . atoiyai ! hee .