Pages

Saturday, December 18, 2010

assalamualaikum

em . aku memang takde mood betul nak update . sakit hati ni lah ! damn ! aku benci gile dengan perasaan aku sekarang . senang-senang je kan kaw mainkan perasaan orang ? ape yang kaw rase hah ? aku tahu lah kaw petik jari 10 yang datang kan ? tapi tak payah lah buat orang macam ni . eh bodoh tahu tak orang rase ? aku dah penatlah nak jage perasaan orang je . ade tak orang yang nak jage perasaan aku ? 

myra . i really hope that i can be like you before you jadi baik . huhu

to my dear frens . yang lepas tuh biar lah lepas .aku tak pikir pape pon . mase tu aku kehilangan mood so aku agak moody .sory :)


follow lah lepas bace :)

2 comments:

Ana syaiza - chan said...

baru buat blog eh...nice blog dik....thankz follow akk..akk dah follow back dah...

urmm..jgn lupe buat shoutmix tau..nnty sng spe2 nk tngglkn cmmnt kat situ.. :)

qirana said...

yup baru buad .
maseh tak reti gune .huhu
btw .thanks kak :))

beres :D