Pages

Friday, December 24, 2010

.hangout.

assalamualaikum 

okay okay masa untuk update blog .hehe . semalam aku hangout dengan akak aku .peh ! satu hari suntuk meronde bandar kluang . penat gyla lah babe . semalam kan result PMR keluar jalan sane sini jumpe budak-budak ni .korang dapat result teros merayap eah ? aku tahun lepas dapat result balik rumah je taw . haha . congrats korang yang dapat 8A :) yang tak dapat jangan kecewa okay ? ni baru PMR belum SPM . selamat melangkah ke alam form4 . macam biasa . korang jangan fikir alam fom4 ni honeymoon time okay ? struggle doe . at least korang syok next year stk dah bukak kelas sastera . hope korang boley bawak okay :) 

balik pade story hangout . mule-mule pergi kp . pusing sane sini banyak kedai belom bukak so pergi lah km . jalan sane sini akak aku tak jumpe jugak barang yang dia nak .heih bile lah nak dapat budak ni .. last-last akak aku ajak masok pacific .er hope tak jumpe lah pakcik tu . sekali time aku masok satu bahagian boley bertembung dengan dia . er ... redah jela . haha . and then jumpe aten . ni lagi satu minah sepak baru tahu . haha . bual-bual kejap and then gerak balik pergi kp . dah sampai sini barulah jumpe barang yang akak aku nak . hari ni aku dapat kasot sekolah baru . hehe . tengah teman akak aku beli kasot dia jumpe pulak si faez a.k.a ulat gendon . haha . bile tanye result dia . hampeh . dia pergi maen-maen kan aku pulak . sengal . around 2.30 akak aku coll mak aku . lpak kfc jap and then balik . habis cerita . haha ..

muka penat =.=

ni cerita hari ni pula 

hari ni kena pergi sekolah ambil buku teks . beratnye ..... macam mane nak hadapi tahun depan . dahlah sekolah satu sesi . taknak penat pulak kan ? mase pembelajaran maken berganjak . boringnye . jangan tidur sudah dalam kelas . tahun depan aku dah senior babe ! haha . and tahun depan dahnak SPM okay . tahun last tu . pejam celik pejam celik dah nak masuk lima tahun dah aku sekolah kat stk ni . 

sebelum pukul 8 lagi aku dah datang sekolah . awal tak ? member-member janji datang pukul 9 . tak lame kan aku kene tunggu ? peh . haha . nasib baik ade gak budak yang dah datang . adelah jugak kawan kan . mase semakin berlalu . dah pukul 9 ni weyh ! mane korang ni . last-last aku hantar mesej kat diorang berempat .

tunggu korang berempat datang boleh jadi arwah tahu tak ? 

lepastu boleh masing-masing kenekan aku balik . diorang suruh aku jadi peneman makguard . macik ah korang ! haha . berape minit lepastu fara datang and then jihah and then amalina last dila . okay nasib baek aku tak tumboh janggot lagi tunggu korang . haha . gerak pergi toilet terjumpe pacik yang sapu sampah tu . pacik tu dah tumboh rambot panjang ! haha . rindu sama pacik ! :) sekarang gerak pergi bilik spbt . ambil buku pon kene berator lepastu kene membebel pulak tu dengan cikgu . haha . tunggu minah-minah ni punye turn aku lepak jap dengan aten . tiba-tiba jadi kamceng gila dengan dia lepas something jadi . haha . bila sekolah dah sunyi barulah aku jiha dengan ain gerak keluar . kesian aku . paling lambat balik . penat aw tunggu mak aku balik . dahlah penat menaip panjang lebar . chow . hehe :))

awak . awak . awak .
sory lah okay ?
saya terlebih perasaan 
rindu gila kat awak :(

follow lah lepas bace :)

No comments: