Pages

Thursday, June 2, 2011

terima kasih !

assalamualaikum

sakit hati . ye tu yang aku rase . sedap kan orang buat hati aku ni macam ni . campak sane-sini . 

dah lah lantak kaw lah nak buat ape pon . aku bukan siapa-siapa . lagipon ramai lagi kan yang boleh support kaw tak macam aku . aku malas nak fikir lagi kaw tahu ? aku penat !

yang manusia sorang ni pulak tak habis-habis nak ngamok . takde perasaan betol lah ! agak-agak lah kalau ye pon nak ngamok . tak payah lah kot sampai nak delete bende tu semua . kaw balik sini nak tunjok marah kaw je . kaw balik sane senang lah cakap . nanti bile kaw dah bla kaw tinggalkan kitorang terkontang-kanting kat sini . kaw dah dapat segalanya pon masih tak cukop lagi ?

aku penat nak jage hati orang sane-sini !

follow lah lepas bace :)

1 comment:

pRinCE rOAn said...

hahaha, ta yah la mrh2... meh maen game je cm abg~

http://keithxkingdom.blogspot.com/