Pages

Sunday, January 16, 2011

assalamualaikum
hellow :) sudah masuk minggu kedua persekolahan and dah lama seminggu tak update blog . hee ~~ kawan aku sudah mula bertanya 'kaw tak update blog ea ?' baru nak update lah ni sayang :)) hari selase lepas sekolah cuti sempena hari hol almarhum sultan johor . al-fatihah .. aku tetap kene pergi sekolah sebab cikgu suroh datang nak update kelas . wah gitu taw ayat . haha . aku datang dalam pukul 10.37 gitulah kot . aku dila jiha and ama tak pergi kelas teros . kitorang pergi bandar dulu nak pergi print gambar and beli barang sikit . penad kot jalan dari stk sampai city trading . and then budak-budak laen menyusul kitorang . tapi diorang naek kerete cikgu . tak aci ! tapi diorang pergi teros kedai langsir . aku dengan dila pergi merayap kedai gambar . penad aw tunggu abang uh cuci gambar kitorang . 4 keping je kot . heish redho jela . dalam pade mase yang same hari selase hari tu bufday cikgu kesayangan kitorang . puan samsath begum :)) happy bufday teacher . may god bless you . kitorang ade buad majlis sikit untuk cikgu tapi aku and the geng terlambat sikit . yela kitorang jalan kaki je kot . haha . takpetakpe yang penting cikgu happy time tu :)

besoknye pulak ade pj and latihan sukan . taknak berat pulak beg kan ? aku bawak dua baju pj and dua seluar sukan . sangat-sangat berat . and penad . cikgu tuuuu suruh kitorang lari dalam beberape pusingan . lalu kompleks padang astaka and turun kompleks balik . hadoiiii . petang pulak macam shit kan ! tension doe . aku nak resign lah . haha . tension gile layan kerenah budak-budak form tuuutttt . degil plus tak dengar cakap . memang rase down gile la . but naseb baek budak-budak form atas memahami aku . haha . thanks korang !

cerita harini pulak . kenape dia maseh tergedik-gedik nak ade kaitan dengan aku ? kenape semua yang aku kenal dia pon mesti kenal ? fedup lah ! 

aku sayang diorang semua ! 5st1 the best :))

follow lah lepas bace :)

No comments: