Pages

Thursday, January 20, 2011

.annoying.

assalamualaikum

hello hello . hehe . best tak title hari ni . ye ! sangat annoying gile ! aku tak suke betol bile ade someone tu yang suke berlagak bagus padahal diri dia tak lah bagus mane pon . aku tak paham la . kenape dia suka sangat tegur orang . semua yang kita buat salah dia buat semua betul . eh kalau kaw betul sangat kenape sampai sekarang tugas yang diberi sejak 1 januari 2011 hari tu kaw tak siap-siap kan lagi ? hebat sangat ke kaw ? tadi ade story sikit lah waktu pj . hanye budak-budak st1 and sta1 je tahu . ade suare sumbang pulak lepas bende ni jadi kan ? budak ni memang tak sedar diri . dia dengan kawan dia buat boley pulak ? orang yang hanye tahu cari kesalahan orang laen memang macam ni . bukan aku sorang je kot yang perasan ? HAHA . sory lah pade yang terase . aku geram sangat . sampai sekarang ape yang disuroh buat tak siap-siap . tadi berbual jap dengan ehem-ehem binti ehem-ehem . dia cakap waktu diorang and budak ni pergi dekat satu tempat ni nak siapkan keje yang disuruh budak ni and the geng bukan buat pon . hanye menghabiskan mase dengan maen laptop . eh siapkan keje dulu lah kot baru nak bukak bukan-bukan ? nanti yang kene marah bukan kaw kot ? kesian aku tengok dekat si bendahari ni . terkodeng-kodeng nak jawab pertanyaan cikgu . kaw yang pegang jawatan ke orang lain ? dalam kertas memang name kaw yang pegang jawatan tu tapi yang buat tugasan orang lain kot ? nak cakap homework banyak budak-budak laen pon same tapi pandai-pandailah cari mase . susahlah cakap dengan orang macam ni . kalau ditegur marah . hmm . dahlah aku tak nak buat dose .HAHA .

uhuk-uhuk . hari ni first time aku rasa happy gila bile pergi perjumpaan unit beruniform . better kot . sebabnya takde ehem-ehem tu . haha . and lagi satu . aku kene buli doe dengan budak-budak junior . okay korang menang sebab korang banyak geng . tension gile . and tadi aku dengan bengap nye telah membengangkan diri sendiri . boley aku tanye kenape someone yang dah lame kuar krs tak datang perjumpaan tadi ? and adek someone ni dengan slamber badak buat bodo je kan bile aku tanye macam ni sampai akhirnye ade orang sedar kan aku yang someone ni dah lame keluar krs . OMG ! malu gile ! dahlah ramai yang dengar kot ? =.= okay lah nak unline facebook pule . hee .byebye


janganlah puji pic ni . aku tao lawa .HAHA !

follow lah lepas bace :)

No comments: