Pages

Saturday, December 11, 2010

.pahit kehidupan.

assalamualaikum

err . hai semua . aku memang betul-betul takde mood sekarang . aku tak tahulah kenape . perlu ke aku menanti someone yang hanya menjadi bayang-bayang selama ini ? aku tak tahu ape nak buat sekarang . kawan aku cakap aku kene tunggu . tapi sampai bila ? everyday i'm waiting for that person . argh ! CRAZY ! macam mane perasaan itu boleh muncol sedangkan aku dah buang jaoh-jaoh ? kate dia lebih baik menunggu pade yang tak pasti daripada pergi pade yang tak pasti . aku pon was-was lah . kang kalau aku start melangkah pergi dia datang dekat aku . aku takot aku pulak yang menyesal . err biarlah bende ni just jadi persoalan dalam fikiran aku  .

pergi atau tunggu ?

ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
ingin ku berikan semua hanya untukmu
agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

ku ingin kau tahu tentang perasaanku
ku ingin kau tahu besar cintaku padamu
ingin ku berikan semua sisa waktuku dan sisa tubuhku
sampai mati

follow lah lepas bace :)

No comments: