Pages

Tuesday, December 14, 2010

.no more guys.

assalamualaikum 

hellow . haha . amacam tajok kali ni ? err . yaw ! no more GUYS allowed in my life :)) tapi kalau nak muncol gak tak boley halang . haha . takde lah main-main je . buat mase sekarang jela . aku dah tak nak fikir lagi pasal bende ni .nanti bile hati aku dah suruh bukak balik aku bukak lah sebab sekarang ni ade sorang je penghuni dalam ni . kalau dia nak keluar aku bukak pulak untuk orang laen . itupon kalau nak lah :) 

by the way .

semalam syok habis . haha . aku pergi merayap kat bandar dengan norain omar .siapa tu ? entahlah . haha . kitorang pergi karaoke je . lagu ape yang kitorang nyanyi ? haha .rahsia . sambil merayap dekat kluang mall mate melilau jugak lah cari si dia . tapi hampe . haha .balik rumah mesej dia . 

aku : kamu keje tak tadi ?
dia : off lah rini .

siod ! cakap nak keje . aku sepak baru tahu ! haha . okay lah bye :)

follow lah lepas bace :)

4 comments:

Aren said...

haha . pengajaran !
tanyer dulu sebelum bertindax . haha .
sengal~ :D

qirana said...

haha . diam ah kw .
aku dah tanye tapi dia yang jawab laen .
sengal ~~

btw . kaw tahu ke sape ? haha

Aren said...

tatao pun . haha . tanax amex tao pun . hahaha .
*dalam ati na tao sgtsgt . haha :D

qirana said...

haha . malu-malu pulak kaw .
tett ! nanti lah satu hari kaw akan tahu .
haha