Pages

Thursday, December 16, 2010

.ngekngok.

assalamualaikum

tajok entah pape entah . haha . bile lah bunge-bunge bahagia nak muncol ? haha . tadi malam dia mesej aku jap . dia tanye tak busan ke dok terkurung kat umah . aku jawab . GILA TA BOSAN ? haha nak buat macam mane kan . takpe-takpe tinggal setahun je lagi beb . tunggu lah nanti ^^ sekarang aku ade hobi baru iaitu follow blog orang . haha . memang takde kerje lah . boring gila . biarlah aku nak buat koleksi . aku tak harap korang follow aku balik . aku tahu blog aku tak lawa sebab tu aku follow blog korang yang lawa . haha . serious aku tak reti gune blog ni . aku reti buat post baru je . 

sekarang aku dah merdeka ! :))

follow lah lepas bace :)

3 comments:

darren said...

hahaha . ngex !
meh ako ajar . ako pun baru jep tao gune bende alah nep sume . haha .
~aren~

qirana said...

hahaha .
blog kw da ad bnde ngarot2 .
aku je lom .haha

Aren said...

haha . senang doe ! t ako send link bende alah uh . kao pandaipandai a gondam sendrix .