Pages

Thursday, December 9, 2010

.kawan lama.

assalamualaikum

hye there ! :) sudah berape hari eak aku tak update ? haha . bercuti la babe . but nanti-nanti lah okay aku cerita . banyak gila tempat and cerita aku nak story . tapi masa tak mengizinkan . budak kecik sabar okay ? hehe .

balik kepada tajuk entry ni . yes dear ! terima kasih lah kepada laman web sosial facebook . aku dapat jumpe balik dengan kawan-kawan lame aku kat stm2 dulu . kat facebook kan sekarang dah boleh buat group-group kejadah tu kan . so aku tubuhkan la group batch stm2 2001-2006 . setakat ni baru ade 60 orang ahli je . yang budak-budak lain tak dapat dikenalpasti . haha . muka memang tak payah cakap lah kan . semua dah lain gila . maken kacak dan maken lawa :))) ikhlas okay ? haha . 

wei korang bila nak buat reunion ?

sumpah ! rindu gila zaman sekolah rendah dulu . dengan tertubuhnya group ni macam-macam rahsia terbongkar . tapi ... biarlah rahsia . buat ape nak bagitahu kan ? haha . 

where are you now my dear ? 
i will wait for the day :)

follow lah lepas bace :)

No comments: