Pages

Tuesday, November 9, 2010

6 months .

assalamualaikum.

hello ! haha.yeah ! lamekan saya tak update blog? tersangaaaaattttt lama :) ketiadaan masa memaksa saya kot.huhu.erm..sory lah.post-post saya terdahulu sudah dibuang.saya mahu mulakan cerita baru :) thanks to my best little gurl nurul amira bte khasim.bangge myra!keh3..entry kali ni takde kaitan dengan tajok okeyh ? :))

apa mahu cerita?hurm..okay.hari ini saya dengan penat lelah membawa buku teks sebanyak 17 buah buku ke sekolah.tak tahu la berape berat semua buku tuh kan.heih =.= balik pulak kene bawak buku tulis yang kurang sikit beratnya daripada buku teks.what?dah beli buku?huh! yeah.next year nak spm ke? bangonlah jangan berangan.cepat gile masa berlalu.tahun depan sekolah dah satu sesi.form5 paling lambat pon balik pukul 5?what the .... giler la! kenape tak camping or tido je kat sekolah kan?ahh!bayangkan? belajar physics.chemistry.biology.addmath.sejarah and so on lame-lame..mati aku! haha.

tadi tak belajar sangat pon.saya dengan kawan-kawan gonjeng saya lepak dekat kelas 3tes1.huhu..kelas saya takde elektrik.memang tak panas pon.haha..dah nak balik tu sepatotnya saya masok kelas sebab cikgu biology nak bincang paper exam.saya malas jadi saya berjalan-jalan saja..baikkan?kah3..and then mase nak naik tangge depan kelas 3at saya jumpa budak kecik tuh!ingat nak buli dia tapi tak sampai hati.hehe..

tarikh hari ni ape eak? huhu. kalau awak bace..dengar ni taw.saye sayang awak sangat-sangat.maaf untuk segala-galanya ..

i love you too much ! :)



follow lah lepas bace :)

2 comments:

myara said...

haha !oleh kerana ada nama saya ,
saya wajib comment
weee~
HAAHAA

qirana said...

haha .. yeah !
itu nama awak kah ?
haha . sory .
salah amira lah . haha :P